Reacția lui Pop după remiza de pe Ion Oblemenco

Reacția lui Pop după remiza de pe Ion Oblemenco Sursa poza: ExpressPress

VAR'd Frați! Cum și-au Bătut Joc Craiovenii de Buruienile de pe „Ion Oblemenco”

Orișicine care a dat nas în nas cu meciul Universitatea Craiova - Dinamo știe că s-a lăsat cu scântei, și nu doar datorită trotilului din crampoanele jucătorilor. Alexandru Musi și Alexandru Pop, cele două „bombe cu ceas” de la Dinamo, și-au încordat coardele vocale după un meci de-a râsu’-plânsu’, terminat la egalitate, 2-2, pe „Ion Oblemenco”.

Când Bate Vântul din VAR

A început toată afacerea cu eliminarea lui Nicușor Bancu, Craioveanul care s-a văzut azvârlit din teren mai repede ca o mămăligă prăjită în tigaia cu ulei încins. „Dacă domnu’ arbitrul a fost chemat la VAR, păi, ce să mai zici?”, a bâiguit Musi, dându-i mai degrabă un sens filozofic trecerii sale printre rândurile galeriilor „steliste” din Bănie.

Pop nu s-a lăsat mai prejos și a adăugat cu un zâmbet ștrengăresc, „E bun și egalul, deși cred că ne-am trezit oleacă cam târziu în joc”, făcând aluzie la faptul că prima repriză a fost mai mult o repetiție pentru nani-pui decât un meci de fotbal adevărat.

Se Lasă cu Mămăligă?

Cum n-a fost destulă agitație pe teren, zvonurile din culisele ligii spun că spiritul lui Bancu e hotărât să mai bântuie terenul. „E vreo șansă să dăm de o mămăligă neașteptat de picantă în campionatul ăsta”, și-a dat cu părerea tanti Margareta din vecini, expertă recunoscută la televizor și în tot ce înseamnă toate cele fotbalistice.

Concluzia? Craiovenii au cam avut sentimentul amar că s-au lăsat bătuți de niște „câini” care au venit cu întăriri radiofonice. Stai pe fază, că ne mai auzim, că altfel iar bârfe la birt despre cine-o dat gol și cine-o fost la toaletă!


Nea Lică

Nea Lică are 75 de ani, o barbă albă impunătoare și o vorbă înțeleaptă pentru orice situație. Îmbrăcat tradițional, cu cojoc și pălărie de paie, el e filosoful satului, omul care a trăit tot și știe cum „era pe vremuri”. Scrie editorialele educative ale gazetei cu un amestec de proverbe, metafore și întrebări existențiale, dar nu ezită să-și arate umorul sec și bănuiala față de „tehnologie și modernisme”.