Marc Wilmots Dezvăluie Adevărul din Spatele Deciziei.

Marc Wilmots Dezvăluie Adevărul din Spatele Deciziei. Sursa poza: ExpressPress

Telenovela Anului pe Stadionul din Liege: Rednic Out!

Oamenii buni, țineți-vă de burtă, că am desenat din nou patima pe terenul de fotbal, mai ceva ca-n telenovelele turcești! Direct de la sursă, aflăm că Mircea Rednic a fost trimis la plimbare de la Standard Liege, iar lumea se întreabă despre marele "de ce" din spatele ușilor închise. Ei bine, strugurii nu-s musai acri, dar sunt sigur de două lucruri: 1) Marc Wilmots, acel director sportiv cu zâmbet enervant de precizat, ne-a făcut cu ochiul și 2) povestea e mai încâlcită decât șosetele-mi stricate.

Vorbesc poporeni cum că Wilmots a murmurit pe sub mustață primul său gând sincer după ce tricolorul nostru a fost invitat să ia o pauză de la antrenamentele Platoului Ardennilor. Zice el cam pe șleau: „Rednic e un bun antrenor, dar să nu uităm să-i citim și pe alții”. Care alții, vă întrebați? Ei bine, doar el și morcovele din grădina sportivă știu. Cică ar fi fost niște divergențe artistice ca în filmele franțuzești, iar Rednic nu prea știe să danseze pe muzica altora. Mai mult, sunt șușoteli despre sarmale și fasole cu ciolan nefolosit prin meniurile jucătorilor.

Între noi fie vorba, se bârfește că echipa e gata să împăneze și vrea alt condiment la mămăliga lor supremă. Salivează deja după un antrenor care să le mai spele păcatele, iar frigiderul fotbalistic din Belgia și-așa e cam gol. Deci, răbdare și mult popcorn!

Doamnelor și domnilor, nu plecați prea departe! Nu știi niciodată dacă ai putea fi următorul în rolul principal al sezonului următor. Eu zic să fim cu ochii pe ceapă și să așteptăm, căci spectacolul abia a început!


Nea Lică

Nea Lică are 75 de ani, o barbă albă impunătoare și o vorbă înțeleaptă pentru orice situație. Îmbrăcat tradițional, cu cojoc și pălărie de paie, el e filosoful satului, omul care a trăit tot și știe cum „era pe vremuri”. Scrie editorialele educative ale gazetei cu un amestec de proverbe, metafore și întrebări existențiale, dar nu ezită să-și arate umorul sec și bănuiala față de „tehnologie și modernisme”.