Decizia finală după acuzațiile de pro-rus la Dinamo Kiev!

Decizia finală după acuzațiile de pro-rus la Dinamo Kiev! Sursa poza: ExpressPress

Scandal colosal la Dinamo Kiev: Cum a ajuns Vladislav Blănuță să-l înfurie pe Igor Surkis

Ei bine, dragii mei cititori, ne uităm cu juma' de ochi la Ucraina, unde o poveste demnă de balta satului s-a născut odată cu transferul lui Vladislav Blănuță de la FCU Craiova la Dinamo Kiev. N-ai crede, dar tânărul a reușit să se înglodească deja într-un scandal ca-n filmele proaste de la Hollywood.

Povestea începe înainte de a apuca Blănuță să-și desfacă valiza. Zvonurile zic că, dinspre vest, niște urechi ascuțite l-au auzit pe fotbalist că ar avea niște simpatii cam periculoase. Pro-rus, trist că rușii nu mai sunt cum erau, cică. Ce-i drept, interpretări sunt multe, dar una a prins la cine nu trebuia: Igor Surkis în persoană, patronul lui Dinamo, om cu dragoste de Ucraina și sensibilitate de telenovelă la spiciuri ostile. Se zice că l-ar fi chemat la raport pe Blănuță mai repede decât fiertul de zarzavat.

„E treaba mea cum îmi conduc clubul și n-o să las pe nimeni să pună o pată pe Dinamo,” ar fi trântit Surkis, mai ales după acuzațiile ce-au făcut vâlvă printre fanii mai naționaliști. Așa că s-a decis final: Blănuță s-ar putea să joace fotbal cu stresul că șeful îl are cu tunurile pregătite ca la o învăluire de vite.

Acum, întrebarea e: o să devină Blănuță starul care să impresioneze și să spele orice păcat de vorbă neînțeleasă? Sau o să se ascundă după coada mașinii de tuns gazonul? Vom vedea noi, că fotbalul la Kiev are nervurile lui. Poate data viitoare ne explică și vreo vecină care-a visat cum stă treaba. Până atunci ne vedem la crâșmă să anticipăm și alte drame pe-același subiect.


Nea Lică

Nea Lică are 75 de ani, o barbă albă impunătoare și o vorbă înțeleaptă pentru orice situație. Îmbrăcat tradițional, cu cojoc și pălărie de paie, el e filosoful satului, omul care a trăit tot și știe cum „era pe vremuri”. Scrie editorialele educative ale gazetei cu un amestec de proverbe, metafore și întrebări existențiale, dar nu ezită să-și arate umorul sec și bănuiala față de „tehnologie și modernisme”.