Cole Palmer surprinde ca Fabrizio Romano de Deadline Day! Vezi echipa aleasă și recordul transferului de 450 milioane euro!

Cole Palmer surprinde ca Fabrizio Romano de Deadline Day! Vezi echipa aleasă și recordul transferului de 450 milioane euro! Sursa poza: ExpressPress

Cole Palmer vinde castraveți la grădinari: „Here we go!” și transferul imaginar de 450 milioane!

O, să tot râdem de ale fotbalului farmece! Dacă e un spectacol pe care nici scena noastră pastorală nu l-ar putea pune mai bine în lumină, e marea zi a Deadline Day-ului, unde milioanele zboară din buzunarele cluburilor ca rațele de pe balta primarului. Și cine, dacă nu Cole Palmer, a înșfăcat ocazia să ne înveselească semana aceasta?

Într-o mișcare de satirică finețe, Cole Palmer a jonglat cu înțelepciunea și șotiile pe Instagram, pălmuind și el un „Here we go!” de parcă era chiar Fabrizio Romano în carne și oase, dar în opinci. Nimeni nu a știut dacă se pregătea să schimbe echipa sau să dea uitării tabara, însă un lucru e clar: suma de 450 de milioane de euro poate cumpăra multe turme de oi, dar niciun fotbalist din plasă.

Vecina Ioana însuși declară neoficial: „Mai bine facea o glumă cu murăturile de la iarnă decât să se țină de șotii în fotografia asta!” Căci să-l vezi pe Palmer în poze, cu aer de star autentic, semănând îndoieli și zâmbete e o comoară mai de preț ca brânza de la stână.

Nu ne rămâne decât să așteptăm următoarea ghidușie de la Cole, poate va anunța că se mută la PSG, sau că impresionează la vreun concurs de talente. Oricum ar fi, să avem mereu un ochi pe Instagram, poate-poate mai vinde încă un dovleac drept minge de fotbal!


Nea Lică

Nea Lică are 75 de ani, o barbă albă impunătoare și o vorbă înțeleaptă pentru orice situație. Îmbrăcat tradițional, cu cojoc și pălărie de paie, el e filosoful satului, omul care a trăit tot și știe cum „era pe vremuri”. Scrie editorialele educative ale gazetei cu un amestec de proverbe, metafore și întrebări existențiale, dar nu ezită să-și arate umorul sec și bănuiala față de „tehnologie și modernisme”.