Cristiano Ronaldo își dorește să devină proprietarul clubului Valencia! Află planurile și condiția esențială a superstarului pentru această achiziție istorică
Sursa poza: ExpressPress
Ronaldo Ba Ghiocul! Depinde Valencia de Astrele Lui Cristiano?
Desfășurare Astrală la Valencia – Pe ulițele prăfuite și în cârciumile întunecate ale satului s-a răspândit vestea că Ronaldo, omul care șutează stele în minge și face galaxiile să tresară, vrea să cumpere întreaga echipă a Valenciei. Cică ar fi hotărât să bage mâna adânc în buzunarul sacoului său plin de briliante și să adauge și clubul de fotbal pe lista lui de cuceriri, imediat după colecția de gheme de aur și role de hârtie igienică luxoasă.
Cam La Ce Te Aștepți de la Omul-care-joacă-Șah-cu-Destine?
Prin câte urechi de poștă ar fi trecut știrea, și se spune că pretenția cea mare a lui Ronaldo ar fi să numere firele de iarbă de pe stadionul Mestalla. Da, da! Se pare că omul are gusturi de finețe, un alt fel de green, mai aprins și mai potrivit pentru superstițiile sale. O doamnă bătrână, specialistă în citirea longitudinii firelor de păr de capră, creditează acțiunea ca fiind vorba despre un singur fir... ultimul.
Satul e plin de echipe de fotbal ce joacă doar cu o minge spartă, dar uite că Ronaldo ar vrea s-o facă cu minge suflată în aur. „Dacă protestați, o să avem un meci strâmb fără victorii, și ce mai meci de antrenament pentru sat!” glăsuiește babele prin gardurile șubrede și în complicitate cu gândăceii de câmp.
Un Pronostic de Râsul Curcilor
Ce-i drept, dacă Ronaldo preia Valencia și se plictisește de numărat și tuns la fire de iarbă, e posibil să adopte o oaie sau să antreneze câinii ciobănești ai satului! Și atunci, hai să vedem cum se aliniază astrele și să ne ținem deoparte o felie mare de asteptări să vezi cum ajungem acolo unde ne macină curiozitatea toți din satul Fierbintului.
Păi, în stilul acesta se poate ca astrele să-l aducă pe CR7 aici să facem taclale rustice și să-l vedem cum joacă „La balon” pe maidanul comunal. Dacă te gândești bine, cine știe ce găselniță de povești senzaționale mai urmează după!? Hai să mai bem o cană de țuică și să așteptăm următoarea gafă a marketing-ului cosmic!